Samba, cestovni profily a domenove skupiny

Miroslav Prymek xprymek na fi.muni.cz
Pátek Červenec 30 19:20:20 CEST 2004

Dobry den,
mam Sambu jako PDC s cestovnimi profily - tj. uzivatele nejsou
definovani nikde jinde nez na Sambe.

Nemuzu prijit na to, jak takovehle "plovouci" uzivatele
pridat do nejake domenove skupiny (treba "Nero" - aby meli
prava pro vypalovani CDs).

V manualu jsem nasel volbu "domain group map", ktera
by mela presne tohle resit, ale bohuzel moje Samba (2.2.8a)
mi z neznameho duvodu pise, ze volbu nezna.

Jelikoz ve verzi 2.2.8 je podle samba.org buffer
overrun, budu muset upgradovat, tak asi pujdu rovnou na
samba3 - bude to tam pres "domain group map" fungovat?

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti?

dik

Miroslav Prymek

P.S. dodavam, ze jsem zacinajici spravce Samby, takze
jestli jsem nejak mimo, tak prosim no flame :)
...a archiv bych sice rad prohledal, ale jelikoz
prohledavani ted nefunguje...
...a google se site:linux.cz mi moc neporadil