dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Červenec 30 23:11:39 CEST 2004

Na SMART bacha. Umrel mi disk (Seagate 160GB SATA) tak, ze
na zacatku disku dost sektoru neslo precist vubec a vetsina
rychlosti cca 500 B/s a SMART o tomto disku bez problemu
tvrdil, ze disk je zcela v poradku (jak test z BIOSu tak
SMART test z utility vyrobce). Testovatko od vyrobce po
cca 3 sekundach testu povrchu doporucilo reklamaci.

Petr Balas

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)