dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červenec 31 03:44:21 CEST 2004

On Fri, Jul 30, 2004 at 11:11:39PM +0200, Petr Balas wrote:
> Na SMART bacha. Umrel mi disk (Seagate 160GB SATA) tak, ze
> na zacatku disku dost sektoru neslo precist vubec a vetsina
> rychlosti cca 500 B/s a SMART o tomto disku bez problemu
> tvrdil, ze disk je zcela v poradku (jak test z BIOSu tak
> SMART test z utility vyrobce). Testovatko od vyrobce po
> cca 3 sekundach testu povrchu doporucilo reklamaci.

Mám opačnou zkušenost. O jednom disku mi začal asi po týdnu BIOS tvrdit,
že začíná odcházet. Nevyměknul jsem, SMART v BIOSu jsem vypnul a disk
jsem úspěšně používal dalších šest let...

							  Michal Kubeček