Chyba LILO s hlaskou LBA

paolo.d paolo.d na 64.cz
Sobota Červenec 31 07:04:24 CEST 2004

Diky, ale tim to nebude. Je za ventilatorama (ostatne jako vsechny moje disky) a
pred instalaci jsem ho nechal cely preformatovat. Jen si myslim, ze system zblbla
ta nova LiteOn DVD. Jeste jsem neuvedl, ze je to stary ABit KT7E (Via) s Athlonem
1200 na 1400 a ATi-R9200. Pred preinstalaci to asi 4 dny jelo (to je doba od nakupu
DVD :-)), tedy i pred tim samozrejme. Pripada mi, jako by se tam neco hadalo. Asi
mi nezbyde, nez zkusit tu DVD zase odpojit :-(. Na jinem disku mam wokna, tam jsem
zatim problem nepozoroval, tedy krome chyby pri spousteni televizni karty, ale to s
tim nejspis nesouvisi.

On Sat, 31 Jul 2004 02:06:20 +0200, Libor Kyncl wrote

--
paolo.d na 64.cz
ICQ:51557144