jakou distribuci

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Červenec 31 09:05:14 CEST 2004

petr.hrtan na netron.cz napsal(a):

>Mam doma server pro dva lidi na pripojeni na inet.PC je AMD 166 a HDD 800Mb, 810Mb a 540Mb.K tomu dve sitovky 3com pci a ne2000 isa.Poradte mi jakou distrubuci pozit na ten server.
>
>Dale bych potreboval nejaky napsany firewall at mam tu sit trosku chranenou.

Ted jsem na na stejne rychlem CPU rozchazel SuSE 9.0 jako X-Terminal.
Instalace zabira 470MB, pricemz jenom Yast zabira cca 50MB (muzete se
bez nej obejit), X-Server + souvisejici dalsich cca 70MB a na
drobnostech by slo vysetrit odhadem dalsich cca 30MB, takze se muzete
vejit pod 300MB.  Na jare jsem totez rozchazel na starem notebooku (taky
166MHz, ale jen 32MB RAM a bez CD = instalace pres sit) a to jsem pouzil
Readhat 9.1 (SuSE se nechytal, malo pameti pro instalaci), SuSE startuje
"okometricky" o 20% rychleji. Dilem je to urcite vetsi pameti...
Firewall ma SuSE reseny po svem, ale docela jednoduse.
M.