IMQ a IPTables

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 31 14:55:10 CEST 2004

LKV napsal(a):
>  po vytvoreni virtualniho rozhrani IMQ pomoci
>
>   ip link set imq0 up
>
>   a nastaveni smerovani v IPTables (iptables 1.2.11 , jadro 2.4.26)
>
>   iptables -t mangle -A PREROUTING -i wlan1 -j IMQ --todev 0
>   iptables -t mangle -A PREROUTING -i eth0 -j IMQ --todev 0
>
>   pakety stale prochazeji rozhranimi eth0 a wlan1 a z imq0 nevystupuje zadny
>   paket.
>
>   Mel nekdo podobny problem ?
>
>           Dekuji LKV

Nemá to být v tabulce nat ?

iptables -t nat -A PREROUTING -i wlan1 -j IMQ --todev 0
iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -j IMQ --todev 0

PS. V jakém pořadí se vlastně provádí ta tabulka mangle ?
Z dokumentace jsem to jaksi nepochopil (neumím tak dobře EN).

|            Petr ©obáň                  |
|    ICQ    179223500                    |

Daląí informace o konferenci Linux