Spisteni scriptu, pri vstupu na cgi-bin stranku

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červenec 31 23:21:42 CEST 2004

On Sat, Jul 31, 2004 at 11:06:13PM +0200, Zdenek Lukes, Bc. wrote:

> Mam napsany skript v perlu a budu ho spoustet pres webserver pomoci
> cgi-bin.  Da se nejak nastavit apache, aby kdyz budu chtit pristoupit
> na tento soubor, tak aby se nejprve spustil nejaky jiny skript  v php,
> ktery mi provede autorizaci a pak nasledne dale sposti onen cgi
> skript.

Vidím dvě možnosti: buď z toho perlového skriptu zavolejte ten PHP
skript nebo naopak (Apache bude spouštět PHP skript a ten na konci
spustí perlový).

> Potreboval bych to udelat tak, abych nemusel modifikovat ten perlovy
> skript.

V tom případě bude pro vás vhodnější ta druhá varianta, nejspíš bude pro
vás nejvhodnější volat ho přes passthru().

							  Michal Kubeček