apache chroot a nagios

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Úterý Červen 1 12:24:43 CEST 2004

Dobry den,

mam uvezneneho apache a rad bych, aby mi zobrazoval informace nagiosu,
ktery uveznen neni. Nejak mi to nejde. Google rikal, ze nejsem sam, ale
nejak jsem se nedobral toho, co delam spatne.

Apache mimo chroot funguje, nagios taky a spolu dohromady taky funguji.

Apache v chrootu funguje taky a ma snad vsechno potrebne, aby fungovaly
stranky nagiosu. Ty funguji, ale nemuzu se prihlasit. Apache zkontroluje
jmeno a heslo uzivatele, je spokojen, ale spusteny script nagiosu uz
spokojen neni. Myslim, ze chyba je nekde v techto mistech, protoze
nagios se tvari presne tak, jako kdyz se prihlasim jako uzivatel s
malymi pravy.

Netusite nekdo, v cem by mohla byt ta chyba?

V.