Perl 5.8 v debian stable

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Červen 1 12:29:49 CEST 2004

Dne 28.05.2004 v 19:16 +0200, Miroslav Ludvik napsal(a):
> Ahoj,
> Mam drobny problem. Na routeru, na kterem je debian stable potrebuju perl
> 5.8.x. Nikde na bacportu jsem to nenasel. Samozrejme vim, ze je mozne to
> zkompilovat, ale radeji bych ho mel z balicku, byt neoficialniho. Poradite
> mi nekdo jak na to?
> Reseni typu upgraduj na unstable prosim vynechte.

Nedavno jsem resil podobny problem v RH6.2, kde se uz opravdu nic
kompilovat nepokousim, nebot slozitejsi aplikace budou mit na 100%
problemy se starymi verzemi knihoven.

Jako uspokojive reseni se ukazalo nahrat instalaci perlu z
http://www.activestate.com/Products/ActivePerl/ a nasledne pouzivat
ten. Deb balicek tam maji (mimo jine) ke stazeni tez...

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...