Aktualizace KDE

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Úterý Červen 1 14:36:36 CEST 2004

V Út, 01. 06. 2004 v 09:22, Ing. Jakub Jelinek píše:
> Dobry den,
> Prosim Vas,
> mam RH9 a jsem uplnej zacatecnik, je v nem KDE
> 3.1.2, pokud se nepletu.
> Je nejak mozny to zaktualizovat na KDE 3.2.2?
> Stahl jsem si nejaky rpm pro RH (fedora), ale co s
> nima? Jak je dostat do systemu, je jich hrozne
> moc?

Normální postup aktualizace je rpm -Uhv *.rpm (nebo lépe rpm -Fvh) v
adresári kde máte stazené ty aktualizace. Nicméne vzhledem k tomu, ze
máte RH9 tak si nejsem jist zda balicky pro Fedoru jsou pro Vás to
pravé. Zrejme tam budou zavislosti, které nebudete splnovat. S pozdravem
RT

> Nejde nejak vyuzit toho up2date? To mi to asi KDE
> nezaktualizuje co?
>
> Za jakekoli rady predem diky

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116