Málo paměti - jak uvolnit?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Červen 1 15:21:48 CEST 2004

On Mon, 31 May 2004, Dejma wrote:

> Mem:     93932k total,    92840k used,     1092k free,      824k buffers
> Swap:   261064k total,   258568k used,     2496k free,    15100k cached
> Swap je narwanej a jelikož nevím co s tím - RESTART - a pak je vše OK
> Jenom se mi nezdá, proč kvůli tomu restartovat! Přece by to mělo jít i
> elegentněji.
> Jak v tajkových situacích uvolnit swap? Díky za info, nerad bych dával
> do cronu, že má každou půlnoc restartovat!!!

Zkuste si zjistit ktery proces Vam tolik pameti sezral (napriklad tim ze
si spustite top a pomoci 'M' (typicky) si nechate procesy seradit podle
velikosti obsazene pameti).

A nebo bude dobre zauvazovat o zvetseni swapu, pokud tu pamet sezralo neco
legitimne a nikoliv nejakou chybou/memory leakem.

--
JiKos.