Samba a ruzni uzivate

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Červen 1 16:27:33 CEST 2004

On Tue, Jun 01, 2004 at 12:45:52PM +0200, Jindra Saur wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> potreboval bych poradit s nastavenim Samby tak, abych se z jednoho PC
> (Windows XP) mohl prihlasit ke dvou ruznym slozkam na jednom Samba serveru
> jako jiny uzivatel.
>
> priklad:
> net use F: \\samba\fotky /user:fotograf
> net use V: \\samba\video /user:kameraman
>
> F: se namapuje a u V to zarve, ze jako jiny uzivatel ne-e :-(
>
> Ja to proste nemuzu najit a uz se tocim dokola :-(

Musel byste spustit 2 samby s ruznymi nazvy serveru.

Ale lepsi bude, kdyz konflikt prav vyresite treba pomoci ACL (tj. prava
zadavana stejne, jako treba na NTFS svazku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz