teror ze strany "open" licenci

Martin Bajer hi na fict10n.net
Úterý Červen 1 18:25:23 CEST 2004

On Tue, 2004-06-01 at 14:40, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Ve sve plne nahote to ukazala posledni navsteva RMS a snaha
> poradatelu mu vyhovet - ma plnou hubu kecu (RMS) o tom Free Speak a
> svobodnemu sireni myslenek, ale ja jsem si ty jeho myslenky svobodne
> poslechnout nemohl
 RMS prijel prednaset o skodlivosti SW patentu. Prave proto odmita
pouzivat software, ktery je na patentech postaven. RMS ma svobodu si
vybrat zpusob prenosu resp. neni povinnen kvuli vam volit zpusob, ktery
povazuje za nevhodny.
 Neni pravda, ze si jeho myslenky nemuzete svobodne poslechnou. Mohl
jste prijet do Prahy (volnych mist zustalo hodne) a z prednasky bude k
dispozici i zaznam. Az bude k dispozici svobodny software potrebny k
online prenosu, tak jej organizatori jiste radi pouziji.

>  (bud jsem se musel nesvobodne registrovat a dojet do
> mista setkani nebo jsem mel smulu)
 to je jako bych si stezoval, ze jsem na prednasce "musel nesvobodne
sedet" ackoliv jsem chtel lezet, nebo jsem mel smulu
 Nemusel, nybrz MOHL jste se registrovat. Bez registrace se mohlo stat,
ze by nekdo prijel a nebylo na nej misto.

--
Martin Bajer  http://fict10n.net/

"Nebyt ziskuchtivych hlupak, mohl by dnes diky pocítacum kazdy
 clovek na svete mit pristup ke vsem dostupnym informacim lidstva."
                                    http://www.root.cz/clanek/1752