Posta do mysql

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Červen 1 18:26:28 CEST 2004

Jafra wrote/napsal:
: Pekne odpoledne,
: chci se zeptat, zda nekdo resil pasaz zajistujici ukladani prichozi posty na
: serveru (postfix) do MySQL databaze, kde bude probihat dalsi zpracovani. Bud
: primo pres transport? nebo nacitani z danych textovych souboru.. Prosim o
: pripadne nasmerovani na howto nebo nejake reseni.

   Zkopírujte v master.cf řádek s nějakým transportem pipe, využijte
expanzi ${recipient} a uveďte tam nějaký vlastní skript.  Druhou
variantou je napsat si vlastní SMTP transport (mám tady jeden rozepsaný
v Pythonu) a přes transports to tlačit do toho SMTP (ušetříte pravidelné
navazování spojení s MySQL).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>