teror ze strany "open" licenci

bugtraq na centrum.cz bugtraq na centrum.cz
Úterý Červen 1 18:53:42 CEST 2004

> Ve sve plne nahote to ukazala posledni navsteva RMS a snaha
> poradatelu mu vyhovet - ma plnou hubu kecu (RMS) o tom Free Speak a
> svobodnemu sireni myslenek, ale ja jsem si ty jeho myslenky svobodne
> poslechnout nemohl (bud jsem se musel nesvobodne registrovat a dojet do
> mista setkani nebo jsem mel smulu)

"nesvobodne registrovat" - :-)

Muzete "svobodne cekat", az bude k dispozici zaznam, ktery si budete moci
svobodne stahnout a svobodne prehrat. Kdybyste byl byval nedrzkoval a
radeji se do organizace zapojil, mohl uz byt treba k dispozici.

> PS: Kdyz jsem se otrel o RMS, tak mu neupiram jeho zasluhy - urcite
> vykonal spoustu prace, lec konkretne pro mne se mnoho te prace minulo
> ucinkem - EMACS nemam rad a v podstate nemam zajem na tom neco menit
> (to je rovnez svobodne rozhodnuti, tudiz z meho pohledu ten prinos zamerne
> zlehcim protoze ho nejsem schopen docenit - az nekdo zase objevi Ameriku
> taky ho nebudeme placat po ramenou jaky je borec...)

To je fakt - kdyz se Vam Emacs nelibi, tak je k nicemu... Ano, ano.

P.S.: Unika mi souvislost s tematem tohoto threadu...

--
nazorove homogenni fanatik Martin Kysela
http://www.gnu.cz/