Posta do mysql

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Úterý Červen 1 20:30:39 CEST 2004

On 01/06/04 19:36 +0200 or thereabouts, Jafra wrote:

> Diky, tohle je navod na overovani useru a virtualu pomoci mysql .. na ten uz
> jsem se dival a vypada to skutecne pekne, ale jde mi o to, ze potrebuju
> prichozi postu nacitat do mysql DB, kde se bude pomoci dalsich kriterii (PHP
> pro vystup monitorovacich e-mailu na web) ...

Tohle resim tak, ze mam v maildropu pravidlo, ktere preda email skriptu v
perlu/php, ktery to upravi/opravi a natlaci kam je potreba.
Ma to vyhodu v tom, ze zpracovavam jen emaily, ktere skutecne potrebuju a
zbytek jde normalne uzivateli do Maildriru.

Docela bych se bal vsechnu postu hazet do mysql.
Jak uz tu nekdo psal, http://www.dbmail.org/ je projekt, ktery to vsechno
drzi v mysql.

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky