Softwarovy raid

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Středa Červen 2 12:35:41 CEST 2004

Jirka Kubik wrote:

>Ahoj,

zdravim

>nevite nekdo prosim o nejakem sikovnem
>how-to /nejradeji v cestine, ale neni podminkou/
>na soft raid ? Chtel bych si ho zkusit rozjet na
>Slackwaru 9.1 a jeste jsem to nikdy nedelal.
>
>Snazil jsem se neco vygooglovat, ale nejak bez
>uspechu. Budu rad za kazde nakopnuti ...

Existuji mooc uzitecne stranky http://www.tldp.org projektu s vystiznym
nazvem
The Linux Documentation Project . Na tomto odkaze pak seznam HOW-TO
dokumentace
http://www.tldp.org/HOWTO/HOWTO-INDEX/howtos.html

Hledejte retezec "Software-RAID" pripadne RAID pro sirsi moznosti
informaci.

Mimochodem klicova slova v google "Software RAID HOWTO linux " vam toto
vyhodi jako prvni odkazy !!!

M.