sa-learn a Outlook2003

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Červen 2 13:34:15 CEST 2004

Muj postup:
Pouzil jsem spam bayes pro MS Outlook. http://spambayes.sourceforge.net/
Nechal jsem delsi dobu chytat spamy. Mam na to zvlastni slozku.
Pak jsem v outlooku vytvoril pripojeni k linuxovemu imap serveru. Na tom
jsem vytvoril slozku spam a ham a do nich jsem natlacil pres imap prislusne
maily. No a pak jsem v linuxu postval spamassassin na ty slozky s
prislusnymi parametry --spam nebo --ham a --show-dots. Mel jsem 1400 spamu a
800 hamu.

TNX