KOMERCE: Fedora Core 2 a Knoppix 3.4 na DVD

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Červen 2 14:56:34 CEST 2004

On Wednesday 02 of June 2004 11:43, luc wrote:

> v tom pripade jsou i nekde vystavene dvd iso....???

cert vem iso, ja si dvd vybuildim sam, proste nekdo prodava neco pod znackou,
pod kterou to prodavat nesmi.

Tomu se rika nekala konkurence a parazitovani na trademarku. Treba na
Linux-CD.cz se takovyhle iso objevi az za cca mesic pod znackou PROLinux FC2
DVD spolecne s prvni varkou aktualizaci, se zmenenymi balicky a instalatorem,
aby to vyhovelo uz i tak benevolentnim pravidlum.

A jeste porad nejsem schopny se dosici informaci o tom extra DVD. To snad
abych si zacal myslet, ze to je vol'aka levarna ... :-(

No to jsem se zase rozohnil, pockame na vyjadreni p. Kolare, at to mame z
prvni ruky.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu