ipac-ng na systeme bez libipt_standard.so

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Červen 2 18:06:10 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
To mi nevadi, pro test logovat do plain textu staci.

>a toto je to druhé:
>configure: WARNING: firewall module missing in kernel
>                	Recompile the kernel with CONFIG_IP_FIREWALL
>			or CONFIG_IP_ACCT

Ve skutecnosti jsem prekladal pod jadrem, na kterem to ma bezet,
tedy se staticky zakompilovanym netfilterem. Toto je tedy irelevantni
hlaska, ktera se pri prekladu neobjevovala. Souborovy system /proc
byl pri prekladu primounovany.

>Na stroji, kde to překládáte mate CONFIG_IP_FIREWALL buď jako modul nebo
>built-in?

Netfilter je napevno v jadre a iptables maji staticky zakompilovane
extensions - na systemu, kde prekladam i na systemu, kde to ma bezet.
Tedy konfigurace je u obou systemu shodna.

Pokud ipac-ng umi detekovat staticky kompilovane iptables, bude
pricina ve chybnem prubehu testu behem configure. Neco podobneho
se mi jiz stalo, protoze to prekladam na Busyboxu s uClibC. Nektere
skripty nejsou zcela kompatibilni a funguji chybne.

S pozdravem OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701