Namet na disertacni praci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 2 19:42:44 CEST 2004

Pavel Machek wrote:
> Co takhle
>
> <LI>Recognize correct rotation of foto

Tento dotaz jsem tu vznesl asi pred pul rokem, vyplynulo z nej, ze
digifoto maji v sobe polohove cidlo a tudiz fotky obsahuji informaci o
natoceni. I ten soft jsem tam uvedl.

> <LI>Compressed filesystem faster than normal ones

proc ne? S DSP od TI, ktere se mimochodem davaji na nektere HDD, si
nemyslim ze by to mozne nebylo. Nebot spickova DSPcka od TI maji vykony
 >10GIPS, tak by to nemel byt technologicky problem, dokonce by umely
ankodovat mpeg4 video realtime a jeste s filtrama, o kterych se lidem
ani nezda...

Ovsem politicky (vojensky) ci ekonomicky to asi bude...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!