dve PC na net

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Červen 3 07:42:53 CEST 2004

> Nemohli by jste me odkazat na nejaky dokument, ktery
> popisuje, co vse je potreba, abych pripojil 2 PC, kde na
> jednom je SuSE9.0 a na druhem Win98 na internet? Identifikace
> na wi-fi access point je pres MAC sitovky a IP adresu. To je
> na tom SuSE (eth0). Tak jsem doinstaloval druhou kartu
> (eth1) a propojil primo pres RJ45 s druhym PC (Win98). Ale
> stale se nevidi. Uz me napadlo, jestli nemam spatny kabel.
> Muze se pouzit normalni, nebo se musi nejak krizit? Skutecne
> mi staci odkaz, ja si to prostuduji :-).

Hello.
Pokud mate pocitace spojene primo, tak potrebujete krizeny kabel. Pokud pres
hub/switch, tak nekrizeny. Potrebujete na obou strojis spravne nastavenou
sit, presneji tcp-ip. Ve chvili, kdy si z jednoho pingnete na druhy, tak
mate vyhrano. No a potom potrebujete iptables. To v kazdem pripade, pokud
mate stroj dostupny z internetu. No a iptables vam umozni pouzit NAT, aby se
i ten druhy stroj dostal na internet. A nejake materialy:

http://www.pctuning.cz/Default.aspx?CatID=75&LayId=2&ArtId=19552

http://www.netfilter.org/documentation/index.html#documentation-howto

Zvlaste upozornim na tento dokument, ktery je v cestine:
http://www.netfilter.org/documentation/HOWTO/cz/NAT-HOWTO.html

Hezky den

TNX