Namet na disertacni praci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 3 11:01:20 CEST 2004

Libor Chocholaty wrote:

> Jasne, asi to bude neco v podobne kategorii, jako je kosmicka technika.
> Kdyz chteji americani vypustit druzici odjinud nez z uzemi USA, take
> museji zadat o vyvozni povoleni.
> Btw, nezkousel jste to povoleni ziskat?

Odpovedeli mi ze neni mozne ty DSPcka ziskat nebot je to vojenska
kategorie, tak jsem dal po tom nepatral. Ale ziskal jsem jine -
bluetooth v dobe, kdy se jeste nic BT neprodavalo a patrilo to mezi
velika firemni tajemstvi, ale nemel jsem vubec cas si s tim hrat :-(

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!