oblibene tema: monitoring site (delsi)

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Červen 3 11:55:01 CEST 2004

On Thu, Jun 03, 2004 at 11:32:17AM +0200, oldfrog.linux na volny.cz wrote:
> Prijemny destivy den,
Aj v Cechach?

[cut]
> 1. transparentni analyzator provozu (napr. ntop, iptraf)
> 2. nadstavba na iptables (napr. ipac-ng)
>
> Na routeru bezi zaroven QOS, coz me odrazuje od pouziti
> kategorie 2 - musel bych nejak osetrit souziti trid QOS
> s tridami pro monitoring. Dalsi nevyhodu spatruji v nutnosti
> zadavat pravidla pro kazdeho z tech 200 klientu. To je ovsem
> treba i pro QOS takze jsem schopen to akceptovat.
No, ake konkretne QOS pouzivas? Su take, ktorym jednotlive IP zadavat nemusis.

Dalej, co myslis pod "suzitim tried" a preco je to podla teba potrebne?

Okrem toho, existuju minimalne 2 rozne nadstavby na iptables urcene priamo na
accounting, ktorym tiez jednotlive IP nastavovat nemusis:
http://www.intra2net.com/opensource/ipt_ACCOUNT/
http://www.barbara.eu.org/~quaker/ipt_account/

> Dotaz2: Co pouzivate pro sledovani provozu vy?
Ja pouzivam to druhe, lebo sa to da parsovat cez perl a integroval som si to
do svojej distribucie.

> PS: Vim, ze je to casto kladeny dotaz, nicmene podle meho
> neuspokojive diskutovany.
Jeden z dovodov, preco robim vlastnu distribuciu :-)

> Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         Of course my password is the same as my pet's name.
         My dog's name is QQI23%_Gh5 but i change it twice a month.