newbe: problem s USB diskem

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Červen 3 12:10:48 CEST 2004

On Thursday 03 of June 2004 11:36, pat wrote:
> Je to USB2.0 (jak ramecek tak ThinkPad R40). Ramecek ST Lab (Pocket Hard
> Disk Drive).
>
> Ted jsem se podival do logu a pravdepodobne chyba je toto (ale nemam
> nejmensi tuseni co s tim):
> Jun  2 23:12:40 xvalheru kernel: usb.c: USB disconnect on device 00:1d.7-4
> address 2
> Jun  2 23:12:55 xvalheru kernel: scsi: device set offline - command error
> recover failed: host 1 channel 0 id 0 lun

mno, budto ten ramecek nekorektne implementuje USB Mass storage, nebo ten disk
neni dostatecne napajen (ale to by se spis ani neprihlasil), nebo mate zrovna
smulu na kus, nebo jsou ty drivery pod linuxem skutecne na prd (sazim na
tuhle variantu). Zkuste vyssi kernel (2.4.26 nebo 2.6.6 pokud je slack 2.6.x
ready) a nejnovejsi verze hotplug a usbutils ...

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu