Squid a SUS

Karel Kral konve na quick.cz
Čtvrtek Červen 3 14:56:13 CEST 2004

Dobry den,

Petr Simek wrote:

> Nemuze byt problem v limitu velikosti objektu ktere se ukladaji do cache ?

Jak jsem psal - limit jsem zvetsil. Pokud prolezu ty adresare squida tak
bych rekl, ze tam i ty soubory/objekty sedi (velikostne)

> To URL je opravdu vzdy stejne ? - ten string na konci mi pripada jako
> generovany nahodne pro kazdy download.

No je stejne - lisi se to akorat v tomto: DIRECT/207.46.131.229
Ta IP adresa je pokazde jina - jinak to URL je stejne.

Je mozne, ze MS neco zmenil (a ja zrovna menil distro). V kazdem pripade
jsem zkusil Kerio a to to cachuje spravne (update probiha z proxy
keria). Jenze zkusebni doba mi uz uplynula ;-)

SUS jako takovej tu rozjetej nemam (nebot jsem to na linux nesehnal).
Proto jsem se ptal, jestli neexistuje nejaka moznost updateovat par
(novych) stanic denne bez toho ze bych mel nekde jeste MS win
server/stanici pro to vyhrazenou (= s vyuzitim neceho na linuxu, co se
bude tvarit jako update server).

Presto vsem diky,

Karel Kral
---