USB ramecek - VYRESENO

pat pat na xvalheru.org
Čtvrtek Červen 3 16:39:32 CEST 2004

Ahoj,

dekuji vsem za rady. Sice jsem nezkousel jednotlive rady a rovnou si pujcil od
kolegy ramecek jineho vyrobce a ten funguje bez problemu => puvodni ramecek je
sity na miru Windows :-\ Fungujici ramecek je billionton.

Diky moc vsem (doufam, ze vysetrim trochu casu a prubnu jednotlive rady).

     Pat

On Thu, 3 Jun 2004 13:05:24 +0200 (MET DST), Pavel Kankovsky wrote