***SPAM*** RE: Squid a SUS

Karel Kral konve na quick.cz
Pátek Červen 4 09:59:45 CEST 2004

Dobry den,

Jan Kovar wrote:

> Uz jsme OT, ale at to dorazime. Pokud mate stejne stroje a instalace,
> tak staci vcas odchytnout obsach adresare WUTemp a loupnout to na
> ostatni stroje rucne.

To obnasi instalaci jeste neceho, co umoznuje update vsech exe najednou
(jinak se po nakopirovani musi poustet postupne).  Dale se nemusi neco
odchytavat, ale de to stahnout z toho MS katalogu. Ale zpet k linuxu:

Abych to jako puvodni tazatel shrnul: Zrejme zadny ekvivalent SUS pro
linux neexistuje. Funguje metoda pomoci proxy (squida), ktery se jen
musi spravne nastavit.
(coz je muj problem, protoze mi to drive take jelo - ale staci mi
zjisteni, ze novejsi/posledni squid by s tim problem mit nemel a tudiz i
u me musi existovat reseni).

Karel Kral
---