Dotaz na funkci aliasu

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na soka-st.cz
Pátek Červen 4 12:43:11 CEST 2004

Dobry den,
chtel bych se zeptat na tuto vec:
pokud pouziju /etc/aliases na presmerovani posty (sendmail), treba takto:
karel     karel na tiscali.cz
a nekdo posle mail na karel na mojedomena.cz, posta se spravne presmeruje na
tiscali. Muj dotaz by byl (snad se vyjadruju dobre a neni to blbost :-),
zda-li takto presmerovana posta prochazi pres muj server cela, nebo si
postovni servery vymeni jen hlavicky a posta pujde primo od odesilatele na
tiscali (abych vedel, jak velke zatizeni moji linky bude). Potrebuji pro
nekolik lidi udelat adresu s moji domenou, ale zatim jim nechci zrizovat
postovni schranku (maji sve schranky na free serverech).
Dekuji za odpoved a preji pekny den

Martin H.