pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Pátek Červen 4 13:12:29 CEST 2004

tak preci qmail + vpopmail.
Honza Volesak
P.S. Mam zpracovany step by step postup pro distro SUSE9.0 vcetne web
rozhrani pro imap pristup.
Jestli uz nekdo odpovidal obdobne, omluvte mne, ale dnes mi dorazily z
konfery pouhe 2 maily a to jeste odpovedi na thread, jehoz zadani mi
nedorazilo prozmenu vubec. Take se Vam to posledni dobou stava?

-----Original Message-----
From: Marek Blasko [mailto:bl na mavipet.sk]
Sent: Thursday, June 03, 2004 11:43 PM
To: linux na linux.cz
Subject: pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Dobri den.

Viem to spravyt aby to fungovalo za pomoci aliasou ale potrebujem
specificke spravanie i na strane popservera. Skusal som nico hladat na
nete i na google ale nejak som nenasiel nieco co by popisovalo jak to
docielit. al;e asi len sa zle google pitam.

Spravanie co potrebujem.
1.) aby sa ludia do pop3 hlasili menom: meno na domena.sk (najlepsie ked to
pojde stale)
2.) v pripade ze pouziju namiesto IP adresy meno post.domena.sk tak aby
stacilo pouzit len meno.

Dakujem za nakopnutie.

p.s. zatial je tam len exim mail server ale nieje problem to prehodit na
nieco ine. distribucia debian a vsetko veci z distribucie