Dá se otestovat funkčnost SCSI řadiče

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Pátek Červen 4 15:45:58 CEST 2004

Jan Kasprzak wrote:

>david_novy na lion.cz wrote:
>: Chtěl bych se zeptat, zda se dá otestovat funkčnost SCSI řadiče v
>: linuxu, pokuď ano, tak čim. Jedná se o řadič IBM, Server Raid 5i. Při
>: velkém diskovém zatížení nám vždycky server zatuhne. Linux je Suse
>: Server 8.0 Standard server.
>:
>	A co vas vede k domnence ze je to zrovna tim radicem?
>Otestovat se da asi jen tak ze na neho budete poustet nejakou zatez.
>Zaroven bych ale odzkousel tutez zatez na jinem radici (treba IDE)
>abyste vyloucil moznost ze to pada kvuli necemu jinemu (vadna pamet,
> [...]
Je to jedna z možností, kterou jsme netestovali, zkusili jsme:

Aktualizace Suse na nejnovější produkty, HW testy od IBM, memtest 100
hodin, výměnu stroje stejné typu, pouze se přehodily disky se řadičem,
nebot v novém nebyl. Problém ale zůstal. Jádro jsme aktualizovali na
poslední verzi.

Tak mě napadá že by to mohl být ten řadič, neboť to většinou zhučí při
kopírování velkých soubor > 1GB.