zaznam zvuku

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Červen 4 16:35:38 CEST 2004

Dobry den,

Nefunguje mi zaznam zvuku. Audacity po klepnuti na Record zacne jakoby
zaznamenavat, ale svisla cara reprezentujici kurzor kmita kolem nuly na
casove ose a neposunuje se kupredu. Kdyz se pokusim stisknout Stop,
Audacity se zasekne (prestane reagovat a refreshovat okno, musi se
killnout). Jine aplikace pro zaznam zvuku se chovaji podobne.

Prehravani zvuku mi funguje dobre ve vsech aplikacich.

/dev/dsp je symlink na /dev/sound/dsp. Prihlaseny uzivatel ma opravneni
'r' pro /dev/sound/dsp. I po "vylepseni" opravneni na 'rw' se to chova
stejne.

Prikaz "fuser /dev/dsp" dava behem provozu Audacity tento vystup:
                      USER        PID ACCESS COMMAND
/dev/dsp             milos      3164 f....  audacity
                      milos      3166 f....  audacity
                      milos      3167 f....  audacity
                      milos      3178 f....  audacity

Kdyz zadam "cat /dev/dsp", po asi 2 sekundach se tento prikaz ukonci bez
jakehokoliv vystupu. Nemam tu bohuzel jine PC, tak nemohu vyzkouset jak
se ma spravne chovat "cat /dev/dsp".

Poradi mi nekdo jak to debugovat?

--
Milos Prudek