MySQL Licence - lze koupit v ČR za koruny ?

Pavel "Circulus" Stárek argetlinux na centrum.cz
Pátek Červen 4 16:35:45 CEST 2004

V Pá, 04. 06. 2004 v 13:11, Stanislav PETR píše:

> 1. Zkuste psat bez diakritiky
>
> 2. Kdyz uz si nemuzete pomoct, mejte alespon spravne nastavenou kodovou
> stranku (tohle nevypada jako Content-Type: text/plain;  charset=iso-8859-2,
> coz je uvedeny v hlavicce - spis mi to pripomina UTF-8).
>
> 3. MySQL je placene pokuze pokud by jste ho chtekl distribuovat spolecne s
> vasi komercni aplikaci. Pokud tam date instrukce typu: Hele uzivateli stahni
> si MySQL z www.mysql.com, jinak se ti ja komercni program nerozbehnu, tak je
> vse v poradku a nemusite nic platit.
>
> 4. Dalsi duvod pro pouzivani placene verze MySQL je ten, ze ziskate od nich
> [...]

DD,

diky za odpoved.

ad 1. - cestina - nevim kde se to stalo, ale v hlavice zpravy je:

<snip>
<snip>

specielne radek X-MIME2LATIN2 .... urcite nedela Evolution,
driv mi to chodilo dobre, je to (IMHO) zalezitost listserveru :-(
V META-FAQ je ze se muze psat cesky, tak nevim :-(
Jini prijemci si nestezovali.

S pozdravem Pavel.

Daląí informace o konferenci Linux