inzerce + registrace firem ZDARMA!

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pátek Červen 4 17:42:14 CEST 2004

Krajola Andel wrote:

> toto je reklamni diskuze? ja mam dojem, ze se sem mohou zasilat maximalne reklamy, ktery maji neco s linuxem!!! a to tato nema, nemylim-li se! Doufam, ze admin zakroci a nenecha to jen tak.

Preco kricite na admina?
Poslali ste mail na abuse, postmaster a root u uvedenych domen?
Obratili ste sa na nejaku obchodnu inspekciu? [nepoznam presne CR
pravidla zakony, ale asi je to podobne ako u nas]
A preco ste porusili pravidla diskusie a neobratili sa na admina priamo
[ak to pisete jemu], ale obtazujete nas vsetkych? {ako mail, na kt.
odpovedate}

Nikto z nas (vratane mna :P) nie sme dokonali, ale upracme si najprv
pred svojim ...

Pre vsetkych, komu to lezie na nervy:
Poslite na uvedene maily kazdych 10-500' mail - dakujem nemam zaujem o
VAse sluzby. IMHO by to mohlo pomoct?

> Michal Kraja
> konference: andel.krajola na gymsup.brno.indos.cz
> mail:           kraja na tvorbawebu.com
> ICQ:           176721115
> mobil1:       777/810595
> mobil2:       607/214337

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32