pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pátek Červen 4 18:07:04 CEST 2004

Ahoj,

Dave Lister wrote:

> Jste-li skutecne dysgrafik, v poradku, ale tezko tim muzete omlouvat
> svoji ... gramatiku, pravopis nebo stylistiku. Pokud ne, mel jste si
> jako vymluvu ve slovniku nalistovat lepsi poruchu...

	nechcem byt neprijemny, ale preco sa tu riesi to, jak niekto pise
slova, ja neviem toto je linux na linux.cz konfera a nie
pravopis{cestiny|slovenciny}@cs.jazykovedny.ustav.cs.. Odhliadnuc od
toho, ze to, co si napisal, by ma asi ak nie urazilo, tak by sa ma to
prinajmensom dotklo.. a tu sa fakt ma riesit linux a nie prcoviny, ze co
kto s akym i/y napise..

	prajem krasny den

	Martin