RE: Dá se otestovat funkčnost SCSI řadiče

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červen 4 17:55:18 CEST 2004

> Tak to bych se jeste kouknul na desku, jestli okolo CPU
> nejsou nejake podivne nafouknute ci primo popraskane
> kondenzatory. Presne toto se mi u stejneho typu serveru
> stalo. Pri vetsim pozadavku na vykon proste vytuh.
> Honza Volesak
>
> :Ano je to Xseries 225, máme na něm Suse 8.0 Standard Server
> a neustále :tak 2-4 denně vytuhne bez ľádné zmínky v logu.

Přidávám se, IBM xSeries 2xx se moc nepovedly a nafouknutý kondíky jsou
dost časté, občas zasmrdí. Zdroje taky trpí. Po 2 letech provozu je to
zralý na výměnu. Také nám podivně padal novell. REKLAMACE proběhla v
pořádku, od té doby je to OK. Bye Dejma