RE: Je maska sítě v i IPv6?

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Sobota Červen 5 09:06:58 CEST 2004

Omlouvám se za to OT. Neuvědomil jsem si to, ale už je pozdě. Moc jsem
nepochopil (snad už ano) masku u IPv4. Už jsem něco o IPv6 četl, ale je
pravda, že o masce tam nic nebylo. Snad jsem to pochopil. Dík moc.

                 S pozdravem D. Škoda

Osobní stránka:        http://skoda.L.cz