usb 2.0 nebo firewire radic pro pci 2.1

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Červen 5 14:48:52 CEST 2004

> zdravim.
  Zdravim,

> nevite o nejakem usb 2.0 nebo firewire radici pro pci 2.1 (Compaq
> Alphaserver DS10), ktery by byl podporovany v linuxu?
> potrebuju to na externi ramecek s IDE diskem.
> hledal jsem docela dlouho a v cr jsem nasel jen Belkin:
  Prakticky libovolny PCI radic na trhu pod Linuxem pojede. Opti, VIA...
Pozor ale na debilni desky s chipsetem VIA VT6202 s jednim(!) root HUBem pro
USB v.1 a USB v.2 spolecne. Z principu je to humus ktery fungovat nemuze,
jenze spousta negramotnych (jak jinak si vysvetlit ze si ani neprectou VIA
layout guide) Tchajwancu tyto desky dela. Pokud ma ale zvlast 2.0 a 1.0 tak
funguji perfektne, s tim chipem se da dokonce take trosku kouzlit :-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz