Re: scp a klic

Petr Kmotr pekolo na seznam.cz
Sobota Červen 5 18:29:58 CEST 2004

Martin Cizek wrote --- napísal::

>Zdravim.
>Pokud zadate ssh petr na 10.0.0.5, nevypise to nahodou totez?
>Ta hlaska s klicem bude pravdepodobne varovani o tom,
>ze klic neni znamy, a dotaz, zda jej chcete prijmout. To declare -x
>jste zrejme vy (nebo nejaky program pouzivajici javu) zapsal do sveho
>login skriptu (a to nejakym nestastnym zpusobem;)).  Pokud se to
>vypisuje na standardni vystup, muze to pro scp byt problem (pouziva
>standardni vstup/vystup pro komunikaci).
>Takze najdete, kde se to vypisuje a odstrante to (kandidati jsou
> [...]
No jo, ale pak jsem ve stejnem kole:

petr na 10.0.0.5's password:  #tady zadam sve heslo, a pak
Permision denied. please try again.
Permision denied. please try again.
Permision denied (publickey,password,keyboard-interactive).
lost connection

no mne ty klice snad dostanou do hrobu:-)
uz jsem i nake vygeneroval a procetl snad vsechno dostupny, ale ja jsem snat prokletej.
Co s tim?

PS.: Ma cestina opravdu neni buhvi co, to protoze neustale pendluju medzi Cechama a Slovenskem a to hold cloveku na gramatice neprida :-)
I'm sorry.
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742