wifi Centrino

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Sobota Červen 5 21:19:14 CEST 2004

On 05/06/04 19:34 +0200 or thereabouts, Pavel Pivonka wrote:
> Ahoj,
> chodi nekomu Centrino wifi? stahnul jsem ipw2100. dal jsem make a make
> install. Ay sem to bylo OK. Kdyz jsem si dal modprobe ipw2100, tak jsem se
> dozvedel, ye unresolved symbol hostap_get_crypto_ops.

Ahoj,
musis zkompilovat hostap, ipw2100 ho potrebuje ke sve funkci.
Mam ipw2100 zkompilovany a rozchozeny, teda spis ozkouseny, ze vidi okolni
site, ale jeste jsem se prez to nepripojoval, protoze nebylo potreba(vystacim
si s ethernetem).

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky