k3b a kopie audio CD

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Neděle Červen 6 13:58:00 CEST 2004

Dobry,

Mam problem s K3B, kdyz delam kopii audio CD (normlni, nechranene) tak
se vypali, vypada vse OK, ale jakmile ho dam do veze tak prvni skladba
hraje, dam dalsi, ta take hraje - ale uz se ukazuje nesmyslsny cas(neco
jako 99:98) a kdyz preskocim na treti tak uz to nehraje vubec - jen to
nacita porad CD jako kdyby.

Zkousel jsem vice HIFI vezi, zkousel jsem nekolik poslednich
verzi K3B, mam Slackware 9.1 - zkousel jsem balicky i
kompilovat, zkousel jsem veskere volby na kopirovani - cdparanoia na
ruzny level apod. Nic nepomohlo. X-CD-roast funguje v poradku, vim ze i
starsi verze (netusim uz ktere) K3B fungovaly, stalo se to az po nejakem
upgrade, nevim kterem, a taky se mi u nejake uz obsolete verze nechcte
zustavat. Zkousel jsem i ruzne verze cdrecord/cdrdao/cdrtools apod. Nic
nepomohlo, jen me napada ze do K3B v posledni dobe pridali neco co
nefunguje s moji vypalovackou.

Dela to kazde audio CD s jakymkoli prazdnym i CD-RW, vypalovacku mam
CDR-2440MB(asi lite-on), jadro 2.4.26 - upgradevane ze slackware.com,
zaple IDE-SCSI emulace.

Netusite nekdo cim by to mohlo byt? Uz sem zoufaly, google nic nevi, ale
nevim jak se mam zeptat, uz opravdu nevim co s tim.

--
Petr Šigut
petr.sigut na atlas.cz