DCTC

J.F. Kennedy craken na craken.tk
Neděle Červen 6 20:25:14 CEST 2004

> jo jede rek bych celkem v pohode ale bez graficky nadstavby nepouzitelny
> . jinak existuje jeste dcgui-qt a to je v posledni verzi taky uz docela
> v pohode.

Ja potrebujem dc klienta ako konzolovu aplikaciu pretoze to chcem ovladat cez ssh. Ide to len to neviem ovladat. Vsetko som nadstavil ale stale mi hub hlasi ze som nesplnil min. sharelist. Jednoducho je to krkolomna robota. Uplne by mi to stacilo ovladat tak ze si v dcgui-qt najdem co potrebujem a potom to stiahnem cez dctc. Ak by si mi vedel pomoct, tak mozme aj mimo konferu. Dik