Jake moduly pro iptables accounting?

Martin Cizek cizek na cmc.hopto.org
Neděle Červen 6 20:35:12 CEST 2004

On Ne, 2004-06-06 at 20:14, Michal Safranek wrote:
> Zdravim,
> mam jadro 2.4.25 (RH9)a jednotlivy casti iptables jako moduly. Kdyz chci
> zavest pravidla pro pocitani dat, ktery mi pres ten router prolezly, tak to
> jde v pohode, problem je ten, ze pak mam u vsech pravidel 0 B, takze se nic
> nepocita... Kdyz jsem to zkousel na distribucnim kernelu, tak to chodi...

Na pocitani poctu paketu a jejich sumarni velikosti by nemel byt potreba
zadny specialni modul. Jste si jisty, ze zpracovani paketu neskonci u
nejakeho pravidla v prislusnem chainu drive, nez se dostane k onem
"uctovacim" pravidlum? Zpracovani konci, jakmile nektere pravidlo provede
ACCEPT, REJECT, DROP nebo RETURN (pro dany chain).

S pozdravem MC