MySQL Licence - lze koupit v ČR za koruny ?

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Pondělí Červen 7 09:51:21 CEST 2004

On 06/06/2004, Stanislav PETR wrote:

> Tim ale vlastne nepopirate co jsem psal ja, ale rikate to samy jinymi
> slovy...

Aha, omlouvam se, nejak jsem pri patku uz necetl tak pozorne, jak by
bylo zahodno.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka