presun systemu z HW raidu na normalni disk

Jaroslav Filip filip na mits.cz
Pondělí Červen 7 10:23:34 CEST 2004

Ahoj vsichni!

Chystam se na jednu zasadni vec. Mam nainstalovany RH 9 na "HW (IDE)" raidu HighPoint RocketRAID 100 (HP370) v mirror modu (raid 1).  Nyni se chystam na upgrade tohoto serveru na FC2 a vzhledem k tomu, ze jsem na FC2 (ani na FC1) nenasel drivery a vzhledem k tomu, ze se nejedna o "pravy" HW radic, tak jsem si rikal, ze bych pouzil pouze softwarovy raid. Postup by byl asi takovy:

1) Vyjmu disk z toho HW raidu a pripojim ho normalne na IDE sbernici
2) V rescue modu prenastavim /etc/fstab na /dev/hda, dale prenastavim lilo a zapisu ho do MBR, dale prenastavim info ohledne swapu
3) nabootuji (doufam)
4) vypnu server a pripojim druhy disk
5) jiz podle Software-RAID-HOWTO-5 udelam soft-raid

Ale nejsem si zcela jist tim bodem 2). Kde vsude jsou ulozeny informace ohledne toho, na kterem disku se system nachazi. Ja si myslim, ze pouze v /etc/fstab a potom v konfiguraci zavadece /etc/lilo. Je to tak?

Mate s tim nekdo zkusenosti? Muzete mi prosim poradit a nebo odkazat na nejake HOWTO?

Predem diky

Jaroslav Filip

Mgr. Jaroslav Filip                     tel.: +420 585 414 159
internet administrator                mobil: +420 0605 287 123
Meridian ITS, s.r.o.                   E-mail: filip na mits.cz
Slechtitelu 636/6, 77900 Olomouc