DCTC

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Červen 7 10:50:13 CEST 2004

On Sunday 06 of June 2004 20:25, J.F. Kennedy wrote:
> Ja potrebujem dc klienta ako konzolovu aplikaciu pretoze to chcem
> ovladat cez ssh. Ide to len to neviem ovladat. Vsetko som nadstavil
> ale stale mi hub hlasi ze som nesplnil min. sharelist. Jednoducho
> je to krkolomna robota. Uplne by mi to stacilo ovladat tak ze si v
> dcgui-qt najdem co potrebujem a potom to stiahnem cez dctc. Ak by
> si mi vedel pomoct, tak mozme aj mimo konferu. Dik

DC v konzoli je dost problem, skusal som rozne klienty a stalo to za
figu. Bud vela veci nevedeli, nedali sa rozumne ovladat/nastavovat,
alebo nesplnovali standardy a neustale som bol kickovany za zleho
klienta, skryvali tagy a podobne. Snazil som sa asi 2 mesiace nejaky
klient najst, nakoniec som to vzdal a na ten stroj som si
nainstalovat x+vnc + qt + dcgui-qt a tunelujem si vnc. Myslim, ze by
sa to dalo aj bez tych X-ov, mozno QT-embedded-vnc + dcgui-qt. Nejaky
direct connect vedel aj mldonkey tusim, s vzdialenym http ovladanim,
ale nedalo sa to pouzivat.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky