MySQL Licence - lze koupit v ČR za koruny ?

Pavel "Circulus" Stárek argetlinux na centrum.cz
Pondělí Červen 7 12:06:28 CEST 2004

V Po, 07. 06. 2004 v 10:00, Karel Zak píše:

>  IMHO nejde  o to jak  MySQL pouziva aplikace, ale  o to jak  ji pouziva
>  uzivatel/distributor a je-li  to v souladu s GPL. Je uplne  jedno co je
>  ci neni tam za rozhrani. Dokonce tam  zadne byt nemusi :-) Muzete treba
>  prodavat  nejaky  svuj  HW  s  predinstalovanou  MySQL. Vice  viz.  web
>  mysql.com. Zakladem pro komercni  licenci je, ze vam  v libovolnem bodu
>  nevyhovuje GPL nebo chcete od tvurcu nejake sluzby.
>
>     Karel

DD,

takze abych to shrnul:

pokud tedy dodam PC + TaNejlepsiDistribuce(TM) + MySQL z distribuce,
nemusim tedy tu licenci kupovat i pres to, ze jde o komercni nasazeni ?
Me stale prijde (podle textu z mysql.com) ze ano, tak stale nevim :-)

Pavel

PS:
TO: Tomáš Janoušek:

omlouvám se že tu Cc posílám až teď, přes víkend sem nebyl na netu,
zkuste na to mrknout. S pozdravem Pavel Stárek
test češtiny (nějak mi to blblo) : ěščřžýáíé