"Ladeni" procmailu

Pavel Faltýnek faltynek na kn.vutbr.cz
Pondělí Červen 7 13:18:54 CEST 2004

On Mon, 7 Jun 2004, [UTF-8] Michal ÄŚihaĹ(TM) wrote:

> Co vám bránĂ­ spouštÄ>t jakĂ˝koliv SW z toho procmailu? PĹ(TM)ece
> nemusĂ­ nutnÄ> bĂ˝t nainstalovanĂ˝ v systĂ(c)mu, mĹŻĹľe klidnÄ> bĂ˝t v
> home...

No, to by bylo na delsi povidani a stejne by to nevedlo tam, kam by melo,
cili bych to neresil. Kazdopadne zkousel jsem si do home nainstalovat
spamassassin, jenze na serveru chybi nejake perlove moduly na kterych je
zavisly. Instalovat si do home perl a pak v navaznosti kdovico jeste
dalsiho by znamenalo, ze omezene prostorove moznosti budou vycerpany a
nezbude na "potrebnejsi" zalezitosti.

"Verbose/Logfile" postup, uvedeny v predchozi odpovedi, mi plne vyhovuje.

--
pf