KOMERCE: Fedora Core 2 a Knoppix 3.4 na DVD

RAY ray na cmd-site.net
Pondělí Červen 7 18:35:43 CEST 2004

Dne st 2. června 2004 00:58 Luděk Kolář napsal(a):
> Dobrý den,
>
> včera slavili svůj den děti a tak doufám, že níže uvedená zpráva bude
> potěšující pro dospělé :)
>
> Služba DVDLinux.cz rozšiřuje svoji nabídku. K 1. 6. 2004 přibyly do nabídky
> tyto tituly:
>
> * Fedora Core 2 Extra DVD
> Projekt Fedora je definován jako spolupráce komunity a firmy Red Hat, Inc.
> Distribuce Fedora Core je právě z tohoto důvodu považována za následníka
> oblíbené distribuce Red Hat Linux.
> Extra verze obsahuje navíc ty balíčky, které nejsou z licenčních důvodů
> [...]

Bez ohledu na to, co se zde řešilo.... můžete mí prosím vysvětlit, co nebo kdo
Vás opravňuje kopírovat grafické prvky z obchodu eshop.openland.cz a používat
je ve Vašem? Nemyslíte, že je to vrchol drzosti?
Vaše chování se mi opravdu přestává líbit!
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net