KOMERCE: Fedora Core 2 a Knoppix 3.4 na DVD

RAY ray na cmd-site.net
Pondělí Červen 7 19:49:16 CEST 2004

Dne po 7. června 2004 18:38 Petr Sigut napsal(a):
> Ja jsem se dival na oba shopy a niceho sem si nevsiml - nezaujaty
> pozorovatel, nahodte odkaz.

Nezkoumal jsem podrobně jejich stránky, ale trklo mě dnes následující:

http://www.dvdlinux.cz/eshop/index.php/cPath/1
(http://www.dvdlinux.cz/eshop/images/product_images/thumbnail_images/fedora_core2.png)

Oproti mému originálu:
http://www.openland.cz/modules.php?name=catalog&file=index&cPath=1_6
(http://www.openland.cz/modules/catalog/images/product_fedora_core2.png)

Opravdu mě to naštvalo, to už rovnou ty moje obrázky můžu rozesílat všem
konkurenčním eshopům.... Paradoxně totiž tvorba grafiky leckdy zabere nejvíc
času při aktualizaci nabídky.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net